keskiviikko 10. lokakuuta 2012

New York, Here I Come (Again)

Hello there,
Olen jo toipunut matkaväsymyksestä hyvissä ajoin, kylläpä tuo äskeinen shoppailureissu piristi hihi (: Tulin siis ihan tuossa äsken takaisin Manhattanilta shoppailmesta, Igor on jo unohtunut. Eipä hänen enää autakkaan perään soitella, kun vaihdoin numeroni. Mutta kyllä hän vaan sinnikäs jaksaa olla, voi että sen "ihanan" kihlattuni kanssa. Minusta tuntuu, että kohta jopa FBI ja CIA jahtaavat minua. Olen kuitenkin sen verran ovela, etteivät edes maailman parhaat ja kuuluisimmatkaan yksityisetsivätkään löydä minua. Jouduin jopa luopumaan ihanasta Burberryn aurinkolasipussistani hämätäkseni Igoria! Haluan sen kyllä takaisin.

Mutta siitä shoppailusta. Ralph Lauren - tuotemerkki on kyllä todella loistava, ostin ihan tajuttoman ihanan mekon ja hajuvesiä, vanhat koltut jotka ostin toissapäivänä Pariisista heitin menemään.



Tuollainen mekko se on, itse en tietenkään kuvassa poseeraa (olen paljon paljon kauniimpi) mutta juuri samanlainen mekko on kyseessä. Keräsin paljon katseita New Yorkin seurapiireiltä kun kävelin tuo päälläni pitkin Time Squarea. Lauantainahan on tosiaan ne seurapiiribileet, niitä odotellessa siis <3 (: Ehkäpä saan sieltä uuden miehen, joku todella fresh ja siisti olisi mieleinen <33

Olen tietysti myös seurannut suomen tapahtumia ja verranut niitä New Yorkin sattumuksiin, ja täytyy kyllä sanoa että johan siellä teillä pahoinpidellään toisia vankilassa ja muuta.

Ei suomessa sitten osata ikinä käyttäytyä järjen mukaan. No sieltähän ei sitä ranskalaista hienoutta löydy, vaikka on niihin juntteihin ranskassakin törmätty (Igor). Osallistun tänään erään tositv-ohjelman kuvauksiin, eräs talk show jota ystäväni juontaa. Hän on iso julkkis täälläpäin, Suomessa ei sellaista tähteä ole. Aion tietysti puhua suhteestani Igoriin, katoamistempustani kohistaan ympäri maailmaa (johan minusta suomi24ssäkin puhutaan, HKn makkara varmasti katuu sanojaan nyt!)



Sain yllättävän tiedon, olen raskaana ties kuinka monennella viikolla. Ei voi mitään, olen jo ehtinyt vähän "tyriä", on tietysti tultu maisteltua viinejä ja muuta viinitilallahan sitä oltiin (: Minähän en absolutistiksi rupea, johan oli se tyttöjen iltakin Johannan, "Hennan", Martsan ja muiden kanssa, joka ei sekään aivan raitis ollut ja nyt on tulossa vielä lisää julkimoiltamia ja niitä en todellakaan aio jättää väliin, siinähän minä itsekkin jo häpäistyisin ja putoisin porukasta. Mihinkään nössöilyyn en rupea.

Tina Turner pitää hulppeassa kartanossaan juhlat, (bileiksi niitä ei voi kutsua, niitä teidän suomalaisten pippaloita jotka ovat hautajaisiakin tylsimpiä. Pelaatte vain pullonpyöritystä ja räsypokkaa, luulette sen vielä olevan hauskaa. Olisi edes jotain mitä esitellä räsypokassa. Ja ompa muka hullunhihittävää kun pullonpyörityksessä tulee jokin suutelutehtävä, tuotahan voisi jo verrata lastenkutsuihin. Noh, ettehän te suomalaiset parempaa pysty ja se on monta kertaa tullut todettua.) jotka ovat massiiviset ja vuoden parhaat <3 Johanna soitteli ja mankui päästä mukaan, mutta hän jäi tällä kertaa suomeen, hänellä oli bisneksiä Arton kanssa (ja Annen, joka putosi juuri BBstä).

Olen saanut paljon palautetta, ja vastaan nyt muutamiin kommentteihinne.
OOT NIIN IHANA XDD<3 siis oikeesti!!1 fanitan melkein sua :) oot niin kaunis, mistä ostat vaattees ja mistä saat moneyt??+ :D t. sigrid_fan
Kiitos, kyllähän tuon toisaalta jo tiesinkin (saan kuulla samaa joka päivä). Kyllähän minulla peilikin on, ja vaatteeni ostan esimerkiksi juuri ulkomailta, eihän suomesta löydy mitään. Rahat olen tienannut itse kovalla työllä. Julkisuus velvoittaa olemaan myös rikas.

Miten jollain VOI olla noin itsekeskeinen maailmankuva? Saisit hävetä, melkein säälin sua. Meneppä jonnekkin katsomaan ihmisiä joilla on oikeasti vaikeaa eikä vain siksi että rakennekynsi lohkeaa, nyyh ;( PS. Teit ruman tempun Igorille, hävettääkö?
Mitäs sinä minun maailmankuvastani tiedät pätkänvertaa! Se on "hieman" hienostuneempi kuin teillä suomalaiset juntit :) Ei ole mitään syytä sääliä minua, minulla on rahaa ja niin kauan kun on rahaa niin kaikki on hyvin. Säälipisteitäsi en tarvitse. Olenhan itsekkin lahjoittanut rahaa lukuisia kertoja hyväntekeväisyyteen, joten pidä suusi kiinni, itse olet luultavasti pitänyt jokaikisen sentin itselläsi?
Igor on itse yksi ruma temppu.. Ei hävetä YHTÄÄN, päinvastoin.

Mitä töitä oikein teet kun matkustelet ympäriinsä ja rahaa on kuin roskaa? Kysympä vaan.. Olet niin tietävinäsi suomen kaikki asiat.. Huhhuh :D
Olen ihan kosmetologi Siluetti Spassa ja niin arvostettu että saan itse määrätä työaikani, melkein omistan koko puljun. Luojan kiitos en tiedä kaikkea Suomesta eikä kyllä kiinostaisikaan.
Ensi kerralla sitten lisää, alkoi tuo laatu mennä niin huonoksi että heikottaa, mitähän te luulette tietävänne minusta? Ette yhtikäs mitään, olette eläneet koko surkean elämänne suomessa hyytävissä oloissa ja näköjään aivotkin on ehtineet jäätyä kun olette olleet sivistyksestä niin kaukana. Oikein käy sääliksi. Matkailu todellakin avartaa. Suosittelen sitä teille kaikille "junteille", jos rahaa on. Vaikka mistäpä suomessa tienaisi tarpeeksi, hanttihommia te kaikki painatte. Ainut keino on päästä ulkomaille töihin.



Loppuun vielä kuvaa New Yorkista!
Ensi kertaan,
Sigrid.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti