torstai 4. lokakuuta 2012

Gax16rwqjzu_large

Ihana, rakas, paras, täydellinen, komein, kivoin, ihanin, rakkain... <3 Kihlattuni. Kuulitte oikein, kyllä se nyt on vaan niin että minua on suomalaisjunttien enää turha suomi24 - sivustoilla jahdata, ymmärän jos harmittaa. On se aika menetys menettää tälläinen helmi. Varsinkin muutamia suomi24 - chatissa pyöriviä tomppeleita ymmärettävästi suorastaan itkettää, luulisin. Mutta ei puhuta mistään mielialaa laskevista jumperoista, vaan kerronpa lisää itse kosintahetkessä.

Yöllä kun tulin kotiin mahtavasta tyttöjen illasta (jossa olivat mukana Isabelle, Charlotte, Camilla, Victoria ja Veronica), niin Igor tuli hakemaan minua limusiinilla. Oli siinä muilla ihmettelemistä kun minä nousin sinne viiniä juomaan. Veronica jopa pillahti itkuun, niin paljon häntä harmitti oma aika surkuhupaisa illan päätöksensä (tosin hienostunut, kuten Ranskassa aina).

Ajoimme rauhallista rantatietä tuntemattomaan ja Igor vuodatti tunteitaan minua kohtaan. Hän antoi minulle hierontaa ja kielisuudelmia, olen niin rakastunut että heikottaa <3 Igor saa todella jalat altani, toisinkuin te toistaidottomat suomalaisjuntit. Te ette ikinä saisi limusiinikyytiä edes ojanpohjalle, koska eihän suomessa taida edes limusiinit liikkua, muuta kuin todella suurilla staroilla. Yritetään esittää suurempaa mitä oikeasti ollaan, kuten HKn makkara.

Saavuimme autioon huvipuistoon, Igor oli varannut sen vain meille kahdella. Laitteissa paloi valot, olin pyörtyä onnesta. Sammutin puhelimen, koska Veronicalta oli tullut sata puhelua ja eräältä toimittajalta täältä päin (kaikkihan haluavat tietää elämästäni, rasittavaa vain nämä seiskan pahanilmanlinnut - en ole heidän lehteensä menossa, minä esiinnyn vain huippujulkaisuissa kuten Cosmopolinatissa). Kyllähän minä sinne lehteen pääsisin jos haluaisin, onhan minua sinne monta kertaa pyydetty mutta olen niin kiireinen ihminen etten ehdi niitä haastatteluja antaa.



Katsokaa nyt tätäkin otsikkoa, suomalaiset eivät ikinä pysy kohtuudessa missään (paitsi rahankäytössä, koska sitä ei ole). Varsinainen torvelo tuo Matti Nykänenkin, muka suomen "julkkis", pah, minusta se ei tee kenestäkään julkkista että hyppii jostain mäestä ja käy harva se päivä vankilassa. Olenhan minäkin hänet tavannut henkilökohtaisesti eikä hänellä kyllä ole minkäänlaisia ranskalaisia käytöstapoja. Ja katsokaa nyt tuota BB-Iidaa, hän luulee olevansa julkkis vaikka on kaukana siitä. Missään ei sitten osata ikinä käyttäytyä, paitsi ranskassa.

Ai niin, eksyin vähän aiheesta, minähän niin innostuin. Voisin muuten tehdä postauksen jossa puin seiskan otsikkoja. Mitäs te lukijat olette mieltä? Kyllähän minä tiedän että teitä lukijoita on kun te täällä sivulla jatkuvasti käytte, ne ovat tähtitieteellisiä lukuja. Mutta te suomalaisjuntit ette taida osata painaa edes "liity lukijaksi" - painiketta, surkeaa. No, en minäkään teidän surkeita väkertelyjänne lue, en ikinä. On minulla muutakin tekemistä kuin selailla teidän muka "hienoja" ostoksianne kun itse olen hankkinut miljoona kertaa kalliimat ja paremmat.

Niin, menimme ensimmäiseksi maailmanpyörään josta näki koko Ranskan ja jonkun surkean kärpäsenkakan mikä oli kai se teidän Suomenne. Miksi aina mainostatte suomalaista sisua, kun ette edes oikeissa liikkeissä osaa shoppailla. Onko se sitten sisua että ryypätään kaikki rahat alas mitkä voisivat mennä shoppailuun. Ja entä se, että juodaan paljon viinaa ja rahaa ei ole yhtään niin että on pakko shoppailla jossain H&M - liikkeissä, joita huonoksi ja mauttomiksikin kutsutaan. Suomalaiset ovat tuulipukukansaa.

Igor teki sitten todella yllättävän ja ihanan teon, mihin muuten eivät suomalaiset pystyisi. Ettehän te osaa edes yllättää kunnolla, kyllä minä teidät tunnen. Igor kosi minua, voitte kutsua meitä nyt kihlapariksi <3 Se oli ihanaa maailmanpyörä pysähtyi huipulle ja hän polvistui. Tietysti suostuin, mehän rakastamme toisiamme, ai että. Sain jopa ihanan kihlajaislahjan, oman huvilan Ranskan ihanilta mailta ja sen mukana oman henkilökohtaisen palvelijan, nyt ei tarvitse enää edes hotellista stressata täältä kun on oma ihana koto.

Huomenna taas kerron meidän elämästämme kihlaparina,
Sigrid. <3 (olemme niin onnellisia. Igor ei muuten ollut kuullutkaan suomesta, eikä mikään ihme. En halua siitä hänelle mainitakkaan. Lähdemme siis Igorin kanssa viikon päästä New Yorkiin missä kuluukin kuukausi)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti