torstai 4. lokakuuta 2012

My wonderful new car

Hei vaan taas hanipööt!
Huh, taas on oltu aamusta asti shoppailemassa ja kiertelemässä nähtävyyksiä. Aina tämä ihana Ranska jaksaa yllättää mitä ihanemmilla putiikeillaan.
Igorin kanssa eilinen Piknik suijui odotusten mukaan niinkuin jo edellisessä postauksessa kerroin. Igor on niin ihana! Hän jopa osaa pitää lupauksensa (toisin kuin eräs puhelintaan kaupitteleva suomalaisjuntti...),
siispä lupauksista tekoihin. Igor osti kuin ostikin minulle upouuden aivan täydellisen uuden auton.



Tuollainen se sitten on (:
 Punainen porsche ja tosiaankin aivan uusi, minä en millään käytetyllä autolla ajaisi, kyllä Igorkin sen tietää, hih (; Igor sanoi, että tuo voisi olla ns. "kakkosautoni", eli vielä toinen auto olisi tulossa jossainvaiheessa. Porsche voisi jäädä tänne Pariisiin ja suomeen voisin sitten ottaa toisen auton.. Ferraria suunnittelin, olen niin tottunut ajamaan sillä, Igor tuossa vieressä nyökyttelee kun kerron suunnitelmistani. Hän niin ymmärtää minua! Ei se Diego ikinä olisi minulle mitään tälläistä ostanut.. Se yksikin (Diegon mukaan "kallis") kello oli aivan väärän värinen ja ei todellakaan mikään _kallis_, taisi maksaa vaivaiset tuhat euroa. Voisi Diego vähän ajatella! Se halpa romu lensi jo aikoja sitten roskiin, siitäkään ei enää tarvitse huolehtia.
Myöskin numeroni olen vaihtanut salaiseksi. On alkanut ilmentyä soittoja ties miltä tahoilta... Jostain suomalaisista "huuhaa"- lehdistä ne kovasti yrittää minua tavoitella. Pah, turha niiden minua yrittää kosiskella mihinkään.
Kosiskelusta tulikin mieleen taas Igorin ihanat romanttiset tempaukset. Hän nimittäin vihjaisi tänään päivällä kun olimme syömässä Pariisin ydinkeskustassa ihanassa tunnelmallisessa ravintolassa, että hän saattaisi pian ostaa meille kihlasormukset. Olen niin onnellinen, Igor on juuri sitä mitä olen etsinyt. Igor myös ymmärtää ylellisen makuni ja tekee ostoksensa sen mukaisesti. Igor seuraa muotia ja tietää kuumimmat trendit, ei todellakaan mikään turhan toimittaja.

Isabellen kanssa olisi illalla tarkoitus lähteä viettämään vähän tyttöjeniltaa, johonkin paikalliseen.. Bellen mukaan siellä asioi vain julkisuuden henkilöt ja muut seurapiireissä olevat, se onkin hyvä sillä mihinkään tavisten seuraan en lähtisi kuunapäivänä kuluttamaan kallista aikaani. Suomessa tälläinen on väistämätöntä, sillä eihän suomessa muita olekkaan kuin taviksia.

Nyt taidankin lähteä laventeli kylpyyn ja senjälkeen eräs Igorin työntekijä lupasi laitattaa minulle illaksi ihanan kampauksen. On täällä Ranskassa sitten ihanaa, ei tarvitse murehtia mistään.
Suomessa on varmaan jo ensilumet tulleet? En yhtään ihmettelisi, siellä on aina niin kylmä (:
Paleltukaa sinne!

Love, Sigrid

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti