keskiviikko 19. syyskuuta 2012

Come back to Finland

Hello Everybody <3
Viimeistä päivää viedään Espanjan lämmössä. On ollut niin mukava ja rentouttava matka taas vaihteeksi, mutta käpylä kutsuu... Myöskään hankaluuksilta ei ole täälläkään vältytty, nimittäin Diego, se idiootti pilasi kaiken. Ensimmäiseksi hän osti väärän värisen kellon. Noh, ei se vielä mitään mutta sitten hän kehui erään tarjoilijan hiusväriä. Onko minussa sitten jotain vikaa? Väkisinhän niin alkaa miettiä kun ei kehuja enää minulle satele. Sitäpaitsi ne hiukset olivat oranssit.



Tässä kuva matkalaukuistani, ne osti Diego. Toisessa on vaatteet mitä otin kotosuomesta ja toisessa ne mitkä olen ostanut täältä.
Espanjasta on lähtenyt mukaan vaikka mitä kivaa, sellaisia hienouksia mitä ei suomesta todellakaan löydy. Kaikkihan nyt ovat kolunneet ne vanhat H&M (huonot ja mauttomat) läpi jo aikoja sitten. Kuka idiootti tahtoisi ostaa 19 euron farkkuja kun kalliimpaakin on valikoimassa (ei tietenkään suomessa)
Masentaa oikein lähteä takaisin. Eräs ystäväni Suomen seurapiireistä varoitteli jo sateista. Noh, eihän se mikään yllätys ollutkaan! Aina sataa ja sataa. Voi hohhoijaa kun pääsisi asumaan ulkomaille, olen kuitenkin Siluetti Spa:ssa hyvin suosittu työntekijä joten en voi töitäni niin vain jättää.
Laukut on jo pakattu.. Odotan innolla (not) taas sitä Finnairin sekoilua.. Ainiin enhän minä Finnairilla lennäkään!

Suomessa odottaa täydelliset juntit... No, eipä siitä nyt kannatta murehtia sen enempää sillä ensi viikolla odottaa ranska ja viini sekä patonki. Olen tunnettu myös ranskan seurapiireissä, onneksi. Se auttaa saamaan sviitin eräästä hienostohotellista. Ehkä yöseuraakin tarttuu matkaan kuka tietää. Ranskaa osaan puhua hyvin, olenhan ihan lapsesta asti ollut maasta ja sen kulttuurista kiinnostunut. Olin jopa siellä vaihto-oppilaana 17 - vuotiaana. Elämäni paras vuosi!

Ensi blogikirjoitukseen,
Sigrid.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti