torstai 31. tammikuuta 2013

Shoppailua unelmien maassa

Otsikkohan se jo kertoo, olen shoppaillut Miamissa oikein urakalla viime päivinä (: Tässä töiden lomassa ehtii kyllä, vaikka minähän olen saanut työtarjouksia vaikka mistä. Eräskin lätsäpekka juoksi kadulla minut kiinni ja rukoili minut uuden vaatemallistonsa keulakuvaksi, malliksi. En millään muilta työkiireiltäni ehtinyt, kun on tässä vähän kaikkea muutakin. Ja täytyyhän sitä aikaa antaa myös rakkaalle aviomiehelleni!

Olen hämmästynyt, kun oletatte etten osaa englantia. Tietysti minä osaan, mutta en lähde tuohon teidän "leikkiinne" mukaan, minulla on niin hyvä itsetunto ettei tarvitse todistella mitään kenellekkään, tiedän itse mikä olen ja se on kaikkein tärkeintä.
Olen tässä alkanut seuraamaan erästä televisiosarjaa. Sen nimi on My Little Pony. Lastensarja, mutta uskokaa tai älkää, myös jotkut aikuisevat seuraavat tätä sarjaa! Bronyiksi itseään kutsuvat. Itse olen näihin bronyseurapiireihin itseni "tunkenut", ovat he kyllä erikoisia tyyppejä (: Mutta on moni julkkiskin brony!
Niin ja jos joku vain miettii, niin suosikkiponini on ehdottomasti Pinkie Pie, se on aivan kuin minä. Applejackin olemus myös kuvaa minun itsevarmuuttani varsin hyvin.

Sitten siitä shoppailusta.
Sawgrass Mills on ehdottomasti maailman paras ostoskeskus! Sormet oikein syyhysivät kun pääsi Guessin liikkeisiin hälisemään, ja toisinkuin rupuisessa suomessa, palvelu pelasi ja todella hyvin! Löysin aivan ihastuttavan leopardikuvioisen Guessin mekon, menen yhtiin juominkeihin se päälläni. Katseethan tulevat varmasti kääntymään.

Ross Dress for Less oli Amerikan mittakaavassa varsin rupuinen paikka, vaikka suomen liikkeet ja putiikit se päihittää mennen tulen. Sielläkin tuli käytyä, mutta enpä usko toiseen kertaan meneväni, koska minua hävettää ostaa liian halvalla...

Louboutin - kengätkin tuli ostettua, vaikka niitä on jo Eiran kämppäni täynnä.
Ei tällä kertaa enempää,
Sigrid <3

1 kommentti: