maanantai 4. maaliskuuta 2013

Hei Punkerot Ja Pankerot

On se kyllä kumma minkälaista palvelua Virossa saa.
Olen joutunut monta kertaa pettymään paikallisiin putiikkeihin ja heidän palvelukykyynsä, aivan kuin Suomessa olisi, kielikin samanlaista mongerrusta. Tästä syystä päätin ottaa äkkilähdön vauvani kanssa Kanarian saarille. Kiitos muuten kaikille onnitteluista, vauva on jo aika punkero tyttö, parkuu yöt päivät, mutta minä olenkin tomerana palkannut lastenhoitajan,yksin ei tarvitse kaikkea taakkaa kantaa, hehehe.
Lastenhoitaja on Justin Bieberin (rakkaan ystäväni, minähän häntä urallaan autoin) täti, Karen Bieber. Hän rakastaa Aubreyta, ja lupasi Justinillekin hänet. Aubrey muuten pääsee Justinin uudelle musavideolle, "Baby I Love You", oho en olisi saanut paljastaa, tämä oli sitten sisäpiirin tietoa. Nythän koko Suomi tietää kun 4/5 koko maasta lukee blogiani.

On se Aubrey vain kovasti ponnistellut, luulisi paljon vanhemmaksi vaikka oikeastihhan hän on vain parin päivän ikäinen. Lastenrattaissa kulkee jo mukana sopivasti, täällä Kanarialla olemme majoittautuneet Orquidea - hotelliin, jossa myös moni julkkis majailee juuri tällä hetkellä (mm. Katri Helena, Wanda Saarquero (hän on kertonut vain huonoa Salattujen Elämien nuorten näyttelijöiden kohtelusta, harmi että Miia kuoli, silloin sentään sarjassa osattiin näytellä. Nykyään vain tuollaista ihme hörhöilyä, pyytäisivät minut mukaan. Paitsi enhän minä tee tv-hommia suomessa (:) , ja itse Touko Poukokin on täällä, hänen lapsensa läpäytti Aubreylle luunapin.

No, minun piti sitä Joukoa vähän kurittaa, mutta heräsimmekin samasta vuoteesta ;)
Olemme nykyään kihloissa, vaikka luulin että vain Las Vegasissa voi sattua tälläistä. Minä tosin en aio naimisiin mennä hetkeen, nyt pidän lomaa kun on ne Janinkin superhäät tulossa. Ei tässä kaikkeen taivuta. Jani ei vieläkään oikein sulata sitä naimisiinmenoa, miten hän saattaa olla sellainen? Hänhän on melkein nelikymppinen? Itsehän lähdin 16-vuotiaana jo aupairiksi Nykiin, ja siitä asti olen ihmetelly maailman menoa yksin. Itse olen kaikki rahani tienannut, ja niitä on paljon...


Tässä Touko Pouko <3 Tukehdu mustasukkaisuutesi, Jonna S!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti