perjantai 22. maaliskuuta 2013

Tähtönen tuikki ja laama vain loikki

Hei,
mitä te nyt pärisette, ei Jenni oikeasti ole kuollut. Kuten juonipaljastuksissani sanoin, hän ehtii nousta henkiin ennen päätösjaksoa, joten turhaan kotkottelette. Tänään arvostelussa viidakon tähtöset, tuo kulunut formaatti jono minuakin on pyydelty, mutta mihin en ole kiireideni takia mennyt. Siellä se Niko Saarinen juoksee bikineissään ympäri rantaa, minä muuten tiedän jo voittajan ja se on Katri Sorsa, saattepa sen sitten omin silmin nähdä. Minä sain tietää tämän jo ajat sitten.

Luvassa on muuten mainosbanneri vaatemallistostani, joka on tilattu eräältä amerikkalaiselta media-alan ammattilaiselta, Johnny Depp oli tätä ideoimassa, hän on kyllä niin muhkea ja muotitietoinen, ai että. Juuri nyt olen muuten Tukholmassa, täällä euroviisuja auttelen järjestämään. Tässä muuten yksi poikaystävistäni, oheisessa kuvassa. Ruotsin edustaja Robin Stjernberg, aivan ihana <3 Olen tosin vähän "mokannut", kun en voinut vastustaa niin tuli vähän useampi mies hankittua. Toinen on tässä:



Anton Ewald, ihana hänkin. Sitten on se Kuusisaaren tyyppi. Mutta nyt yhteisesti teiltä apua pyydänkin: kenet näistä valitsen? En itse voi millään valita, en voi pitää näppejäni erossa kenestäkään. Olen sitäpaitsi taas raskaana (ehkä), mutta en tiedä kelle näistä, ja pian koko juttu uhkaa paljastua. Auttakaa nyt, olen aina ollut niin mukava teille. Mitä minun pitäisi tehdä? Robin on tietysti menestyvämpi, mutta myös Antonissa on  särmää. Luulenpa että jos Robin voittaa euroviisut niin sitten menen hänen kanssaan yhteen, riippuu kumpi tienaa paremmin.
Kisses,
Sigrid

4 kommenttia:

  1. Tunnetko sattumoisin Antonio Banderaksen ?

    VastaaPoista
  2. Heippa Sikke!!
    Aivan ihana ja PIRTSAKKA ploki!! HYVÄ SIKKE!! tämä on niin ihanaa luettavaa ja aina olet oma itsesi vaikka kateelliset täällä jaksaa paasata :) Sinulta sitä tarmoa löytyy! :)))) Tuo sitten miehes näytille siskolles, mieki tuolla äfbeessä nykyään ;) sieltä miut tavotat jos haluut jutskailla!!!!! jatka samaan malliin!
    Ihanan pulleron tytönkin pyöräytit, tulee kyllä hyvä kaveri miuuun lapsille!!! Tulkaas jokupäivä kyllää.
    Terv. T. Tolppanen

    VastaaPoista
  3. JES! Tämäkin trolli väsyi juttujensa ristiriitaan ja lopettanut! JES!

    VastaaPoista