keskiviikko 27. helmikuuta 2013

Mamma Mia Here I Go Again ~

Haudi haudi hei!
Nyt taas uusia kommelluksiani olen tullut tänne "kokoamaan". Eestistä otin hatkat, lensin helikopterillani ruotsin synkeyteen. Kadutti heti, haluaisin johonkin lämpimpään maahan, mutta Australiassa olen etsintäkuulutettu...Rusketukseni on hälventynyt, joten otin heti ensitöikseni ajan solariumista. Ai että olikin mukavaa siellä loikoilla.

Suomen suunnalta ei tule mitään hyvää, ainakaan K-markettien muodossa. Eräs nimeltä mainitsematon pullapuoti uhkasi tehdä minusta rikosilmoituksen, koska sanon mielipiteeni suoraan enkä vain mielistele. Suomalaiset eivät kestä kritiikkiä, eivät sitten pätkääkään. Ovat kyllä aikamoisia julleja he. Johan se nähtiin feissarimoka - jutussa että erilaisuudella nauretaan suomessa!
Kuuluisa Kat Von D on tulossa ensi kuussa suomeen (ystäväni, rakas ystäväni). Hänhän käy suomessa joka vuosi ilahduttamassa ihailijotaan.

Minut hän on tatuoinut monesti, muunmuuassa kruunu - tatuointi olassani josta luvassa kuvaa myöhemmin! Käsivarteeni on myös tatuoitu vapaudenpatsas ja John Lennon selkääni. Mutta nepäs saavatkin nähdä vain harvat ja valitut, minä en yksityisasioistani huutele enkä leuhki omaisuudellani, vaikka voinkin todeta että minulla on tuhannesti pulleampi kukkaro kuin yhdelläkään teistä. Olen sentään niin vaatimaton. Lahjoitan myös paljon rahaa hyväntekeväisyyteen, esimerkiksi lasten syöpäsäätiölle. Olen myös WWF - kummi, ja minulla on kummilapsi Afrikassa, hänen nimensä on Luigi. Aivan ihana poika.

Sitten se jättiyllätys jota jo lupailin! Pieni tyttäreni, Aubrey syntyi 26.2.2013 kello 0:35 tietysti Amerikan aikaan. Pääsin sairaalasta nopeasti pois kun olen tälläinen sisupakkaus, mutta tyttäreni jäi vielä hoitajien hoiviin. Sanoin, että minulla on bisneskiireitä. Lopussa luvassa tytöstä, tomera tyttö tuli (: Aivan varmasti laitan hänet sisäoppilaitokseen, ja muutamme New Yorkiin pikimiten, en halua kasvattaa häntä tähän suomen kulttuurin kiinni, minä teen hänestä huippusivistyneen bikinimallin, ehkä Seiskan Tähtitytön. Suuret on suunnittelmat, mutta niin on rahapussikin.

Sellainen tuli minun masusta, hän on siis esikoinen, lisää lapsia varmasti pukkaa kunhan isäkanditaatit löytyvät, Jeff on nyt katsottu, eivätkä ne geenit nyt niin ihmeelliset olleet, Aubreyllahan on nykerö nenä. Billie Joe Armstrongin kanssa ajattelin vekaran pyöräyttää, älkää kertoko suunnitelmista hänen vaimolleen, minä pyydän. Billien geenit ovat niin täydelliset että ihan pyöryttää, lapsesta tulee sydäntensärkijä, oli hän sitten tyttö tai poika. Toivon tietenkin enemmän tyttöjä, koska ihastun niin helposti miespuolisiin henkilöihin, omiin lapsiinikin jos on hyvät geenit, no ei, heheheh, vitsihän se vain oli (; Te hölmöt.

Niin tosiaan, laitan Aubreyn sisäoppilaitokseen. Christ College Breconia harkitsin ensin, mutta on siinä rupuinen paikka, sitäpaitsi Englannissa jossa kyllä juntteja on jonkin verran.
Choate Rosemary Hall on se koulu, mihin hänet passitan. Se on kallein ja paras, ehdottomasti. Jeff maksaa tietysti puolet, vaikkei raha minulle mikään ongelma ole koskaan ollutkaan, mutta saa hänkin lapsenhoidossa auttaa, EDES rahallisin keinoin.
Love and tolerate,
Sigrid









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti