torstai 14. helmikuuta 2013

Marry Me I Be Your Quuen B



 EUROVIISUT

 Ihana Krista Siegfrids (rakas, tärkeä ystäväni) edustaa Suomea Euroviisuissa, mikä on sille plantulle todella suuri saavutus. Parempaa ehdokasta ette olisi voineet valita, kyllähän te näköjään jotain osaatte. Kristan kappale voisi kertoa omasta elämästäni, varsinkin tuo otsikossa oleva kohta. Tai sitten biisi kertookin Janista, jolle tämä naimisiinmeno on ajankohtaisempaa.

Jokatapauksessa, olen aivan varma siitä että Krista tulee viemään voiton kotiin, sitähän juhlitaan sitten tietenkin railakkaasti Amerikan tyyliin. Kerrankin Suomi voittaa jotain. Olen jo varannut juhlapaikan Toukokuulle, missä pääsemme sitten bilettämään Kristan Euroviisuvoittoa. Niistä tulee mahtibileet.

Kuulinkin, että feministit ehtivät jo riehaantua Kristan UMK-voitosta. Turha teidän on täällä muiden työtä arvostella, itse ette osaisi mitään tehdä. Kannatatte vain surkuhupaisaa Mikael Saarta ja nolostuttavaa Diandraa, kyllä Krista oli ainut oikea nainen rooliinsa.

PUTOUS

Tämä Suomea kovasti kohahduttanut Putous on kyllä surkeinta viihdettä ikinä, olen nauranut lähinnä vaivautuneisuuttani. Katson kuitenkin jokaisen jakson, ja uskokaa pois, jokaisesta olen löytänyt jotakin korjaamisen varaa. Johnny Depp voisi tulla sinne näyttämään mallia, olen hänet oikeastaan jo yhteen jaksoon buukannut, Johnnyn saatte nähdä sitten finaalijaksossa. Aion kuitenkin nyt arvostella kaikki kolme jäljellä olevaa hahmoa.

Veli Sikiö Kuinka kukaan kehtaa kehitysvammaiselle nauraa? Aivan järkyttävää rienaamista kehitysvammaisten kustannuksella, itsehän lahjoitin kehitysvammaisten turvakotiin viisi tonnia puhdasta käteistä, minun käy sääliksi heitä joita tämä Veli Sikiö - hahmo todella törkeästi pilkkaa ja halveksuu. Hänen olisi pitänyt pudota viime kerralla jo, tuollaista en aio katsoa yhtään. Aion itseasiassa haastaa koko tuotantotiimin oikeuteen kunnianloukkauksesta.

Samppa Linna Perinteinen suomalainen mies, en voi muuta sanoa. Juuri tuollaisiahan ne kaikki, siinä mielessä hyvä parodia, mutta sen totuudenmukaisuus vaivaa minua jatkuvasti. Lieneekö Aku itse samanlainen luonteeltaan, olen hänet vain kerran lyhyesti tavannut (minua eivät nämä suomen näyttelijät kiinnosta pätkääkään). Eiköhän nyt olisi aika potkia Aku koko Putouksesta ulos, niin on huonoon suuntaan mennyt.

Karim Z. Yskowicz Ykkössuosikkini, se ei kyllä tässä porukassa paljoa vaadi. Kauden voittaja ehdottomasti, aion äänestää häntä tuhansilla euroilla. Minua ei niin pieni rahasumma suinkaan huoleta, koska onhan tämän hahmon ehdottomasti voitettava. Karimhan ei pilkkaa tai sorsi ketään, toisinkuin kaikki muut tämän vuoden hahmot (jopa ihana Sanna-Raipe!). Saatte nähdä että kyllä Karim voittaa, sen jälkeen lähdemmekin Jussi Vatasen kanssa hömpsyille :) Yksille.

Kisses,
Sigrid.








 







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti