sunnuntai 21. heinäkuuta 2013

Finnish Celebrities

Minulla ei viime aikoina ole ollut aikaa päivitellä tätä blogia, vaikka tilastojen perusteella teillä saamattomilla suomalaisilla on kyllä selkeästi ollut aikaa sivustoa selailla uusien päivitysten toivossa. Tiedättehän te kuitenkin, että minä olen KIIREINEN bisnesnainen. En ole suomessakaan ehtinyt paljoa roikkua, täällähän on aivan arktinen sää kesälläkin! Ja ihmiset ovat kuin suoraan jostakin Mongolian pimeimmästä kolkasta... Joka tapauksessa, huolestuin tässä vähän aikaa sitten suomen musiikin huonosta tasosta (uskokaa tai älkää, se menee koko ajan alaspäin...) Ajattelin nyt tässä postauksessa pureutua näihin viime aikaisiin tähdenlentoihin, joista kyllä hävettää käyttää sanaa julkkis, koska he eivät ole sellaista nähneetkään.

Linda Vink

Tuollainen pupuko muka "julkkis"?? Ja kun tämän biisin sanat kuulin, niin facepalmasimme kyllä yhdessä Antti Tuiskun kanssa, joka sanoi "mie halluun pinkin Linda Vinkin". Ja minä olin sitä mieltä, että tämän on kyllä pakko olla jonkinlainen vitsi, tosin en näe täällä kenenkään nauravan? Jokatapauksessa todella naurettavaa ja alkukantaista lyriikkoja ja esiintyjää myöten!
Minähän Lindan olen jo tavannutkin, ja hän on kyllä harvinaisen rasittava. Täytyy sitä vinkiä työntää joka koloon. Minullekkin hän sanoi "vink vink, ooks isokin julkkis, vink vink vai pelkästään mulkkis?"
Mitä te olisitte tuohon vastanneet?

Isac Elliot

Minusta on surullista, että näin pieni ja suloinen poika (voisin vaikka kiinnostuakkin hänestä, ellei ikäero olisi aivan mahdoton, buah hah hah!), on kaupallistettu täysin. Hänet on myyty rahalle ja seksuaalisuudelle, ja jo tässä iässä kaikki samanikäiset tytöt kiljuvat että "isi mä haluun oman Isacin!!". Järkyttävää minun mielestäni! Miten tuollainen vaikuttaa pienen suomalaispojan psyykeeseen? suomalaiset kun nyt muutenkin ovat valmiiksi täysiä tumpeloita, niin ennenaikainen julkisuus voi tehdä Isacista tulevaisuudessa kaksi kertaa niin pahemman vatipään kuin tavallisesta suomalaisesta uberjuntista.
PS. Kuulin että hänen oikea nimensä olisi Iiro Eskola. Että sillä tavalla...

Robin Packalen

Tämä tuuhottaja voisi mielestäni tehdä täydellisen frontside ollien pois julkisuudesta! Hänellä on se keltainen neste noussut päähän, satuin tässä kerran jopa näkemään hänet VIP-jonossa The Tigerissa, ja kun häneltä kysyttiin papereita, vastasi hän: "eks sä tiedä kuka mä oon??"
Sanokaa nyt minulle että tämä on pelkkä vitsi.

Luultavasti kirjoitan ensi kerran vasta Elokuussa, minulla ei juuri nyt ole aikaa teille, mutta tässä teille vähän mietittävää!


3 kommenttia:

  1. Sun jutut vaan vajoo koko ajan alaspäin..myötähäpeä! Toki jokasella saa olla omat mielipiteet, mutta ei silti tartte ketään tolla tavalla haukkua. Taitaa sulla olla aika suuret luulot ittestäs, kai ootkin piloille hemmoteltu herkkuperse. Voin kertoo, ettet oo mitenkään erityinen, vaikka luulet niin.

    VastaaPoista
  2. Mun mielestä nää jutut on just parhaita XDDDD

    VastaaPoista
  3. Voi perssuti. Isacin nimi on kyllä ihan vaan isac ja Robin taitaa olla joku 14v..? Ei taida olla ihan tiger-ikäinen. Jos oot noin kade ja feikki, niin hankkiudu ihmeessä ammattiavun piiriin, että normaalit älynlahjat omaavat ihmiset pääsis tollasesta saastasta eroon.

    VastaaPoista